Vše o nákupu

Všechny praktické a důležité informace přehledně na jednom místě

E-mail: support@reponio.com 

Telefon: + 420 773 183 456

 

Doprava a platba
Doprava a platba do zahraničí 
Vrácení zboží do 14 dnů 
Reklamace
Často kladené otázky

 

Doprava a platba

Doprava při nákupu nad 2 000 Kč ZDARMA

 

Způsob dopravy

GLS  –  115 Kč

Zboží objednané do 12 hodin odesíláme v ten samý den.

GLS garantuje doručení balíku přímo do ruky na vámi uvedenou adresu následující pracovní den po podání zásilky. O doručování balíku budete informováni přes SMS i e-mail.

 

Osobní odběr

Osobní odběr je možný po domluvě na adrese Jesenická 372, Dolní Jirčany 25244 - kdykoliv během víkendů i svátků


E-mail: support@reponio.com
Telefon: + 420 773 183 456

 

Způsob platby

Způsob platby si zvolíte v průběhu objednávky. Reponio.com podporuje následující možnosti placení za zboží:

 

Dobírka: 30 Kč

Platbu provedete u kurýra nebo poštovního doručovatele při převzetí objednaného zboží.

 

Převodem: ZDARMA

Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem její potvrzení.

Výzvu k úhradě objednávky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem.

Vámi zaslané peníze nám budou připsány během 1 až 3 dnů po jejich odeslání. Ihned po připsání platby vám zboží odešleme.

 

Platba kartou: ZDARMA

Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné platební údaje.

Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.

Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.

 

Rychlý online převod: ZDARMA

Pohodlný, rychlý a bezpečný online bankovní převod, údaje budou do vašeho internetového bankovnictví automaticky předvyplněny.

Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.

 

Doprava a platba do zahraničí

Země doručení: Slovensko, Německo, Rakousko, Polsko, Francie, Belgie, Španělsko, Itálie

Způsob doručení: Přepravní společností GLS. 

Platba: Pouze kartou nebo převodem.

 

Vrácení zboží do 14 dnů

 

K čemu tato 14 denní lhůta slouží?

4 denní lhůta má zákazníkovi poskytnout stejné možnosti, jako by je mohl osobně provést v kamenném obchodě.

 

Za jakých okolností vzniká právo na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě od zakoupení?

V případě, že k uzavření kupní smlouvy dojde pomocí prostředků komunikace na dálku, tedy například pomocí internetového obchodu, má kupující dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a to do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Objednávka přitom nesmí být uzavřena na IČO.

 

Kdy tato 14 denní lhůta začíná a kdy končí?

Zákonná 14 denní lhůta pro vrácení zboží nabývá platnosti v den převzetí zboží. Pokud si tedy v našem obchodu objednáte zboží například ve čtvrtek a v pátek si jej převezmete, 14 denní lhůta nabývá účinku v pátek a trvá 14 následujících kalendářních (nikoliv pracovních!) dní. Pokud konec této lhůty připadne na svátek nebo víkend, je jako její poslední den platnosti brán následující pracovní den.

 

Do kdy je třeba vrátit zboží a informovat o odstoupení od kupní smlouvy?

Pokud se rozhodnete využít 14 denní lhůty pro vrácení zboží, je třeba o této skutečnosti písemně informovat prodávajícího nejpozději poslední den této lhůty. V případě zaslání rozhodnutí poštou je nutné, aby byl dopis s rozhodnutím deslán prodávajícímu nejpozději poslední den 14 denní lhůty pro vrácení zboží.Odstoupení je také možné zaslat e-mailem a to nejlépe jako nafocenou podepsanou kopii. 

Zakoupené zboží je po odstoupení od smlouvy nutné vrátit co nejdříve, tedy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

 

Kam zboží zaslat? Co k němu přiložit?

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě můžete zaslat na adresu, kterou získáte po kontaktování pověřené osoby na e-mailu support@reponio.com nebo telefonicky na čísle + 420 773 183 456. 

Spolu se zbožím, které jste nabyli na základě kupní smlouvy je v případě zaslání zboží dopravcem nutné dodat písemné rozhodnutí o odstoupení od kupní smlouvy. Samozřejmě je také vhodné dodat také doklad o koupi, abychom žádost mohli co nejdříve přiřadit a vyřídit.

Náklady na dopravu zboží zpět k prodejci hradí bez možnosti náhrady kupující.

 

V jakém stavu musí být vrácené zboží?

Zboží je možné vrátit v jakémkoliv stavu, je však nutné mít na paměti, že prodejce si může z částky, která vám má být vrácena, strhnout náklady, které musel vydat na uvedení daného zboží zpět do prodeje. Proto je vhodné uvést zboží před vrácením do stavu co nejvíce odpovídajícího tomu, v jakém jste zboží převzali po zakoupení.

Pokud by u vráceného zboží například chyběl obal, prodejce má právo požadovat finanční náhradu nákladů spojených se získáním obalu nového. Stejně tak pokud je zboží poškozené či nese známky opotřebení, má prodejce právo si z částky, která má být vrácena, strhnout sumu, která bude odpovídat opotřebení či poškození daného výrobku. Částka, která bude kupujícímu vrácena za výrobek je posuzována vždy u každého zboží individuálně.  

Zboží tedy může být vráceno bez obalu a může být použité.

 

Kdy mi budou vráceny peníze?

Peníze za zboží vám zašleme (domluveným způsobem) co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Ale ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vrácené zboží nám již bylo odesláno). 

 

Reklamace

Jak postupovat v jednotlivých případech reklamace?

Doručené zboží je poškozené

Kupující je povinen doručenou zásilku při převzetí překontrolovat. V případě, že zboží doručené kurýrem jeví na obalu známky poškození, nepřebírejte jej! Skutečnost poškození pak uveďte v přepravním listě, který obdržíte od řidiče. 

V případě zjištění poškození samotného zboží uvnitř balení, tedy bez známek poškození samotného balíku po převzetí, je nutné kontaktovat přepravce a naši společnost. 

 

Bylo doručeno jiné zboží/některé části chybí

Pokud se stane, že některé části doručeného zboží budou chybět, nebo pokud vám bude doručeno jiné zboží, než bylo objednáno, kontaktujte nás prosím. Individuálně vám poradíme, jak postupovat.

 

Kontrola zboží při osobním odběru

Při osobním odběru je kupující, stejně jako u převzetí zásilky od kurýra, povinen zboží překontrolovat a případné zjevné vady reklamovat ihned na místě, či zboží nepřebírat. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.

 

Vada vzniklá při používání výrobku (v záruční lhůtě)

V případě, že se na zakoupeném zboží objeví v rámci správného zacházení reklamovatelná vada, má kupující právo uplatnit reklamaci pomocí oznámení společnosti písemně na adresu společnosti nebo e-mailem na support@reponio.com.

Co v oznámení nesmí chybět:

    1. Jméno kupujícího
    2. Adresa kupujícího
    3. Kontaktní telefon
    4. E-mail (je-li k dispozici)
    5. Číslo objednávky
    6. Číslo daňového dokladu
    7. Podrobný popis závady a toho, jak vznikla
       

Neopravitelná závada 

Pokud je vada na zboží vyhodnocena jako neopravitelná, pak si můžete vybrat mezi vrácením peněz, či výměnou za nový kus.

 

Často kladené otázky

 

Zvládnu instalaci vlastními silami? Jaké potřebuji nářadí? 

K montáži potřebujete běžné nářadí, které máte doma: Vrtačku, metr, šroubovák, vodováhu. V případě panelů Hareo je instalace díky lištám Tigila velmi jednoduchá a zvládnete ji sami.

 

Jak dlouho trvá instalace?   

Záleží na tom, kolik panelů chcete využít. Instalace jednoho panelu o délce 200 cm trvá obvykle 10 minut. 

 

Jaká je nejefektivnější instalace panelů Hareo? 

Pro co nejúčinnější využití prostoru je ideální využít 6 panelů nad sebou, kde první panel je přibližně 30 - 50 cm od podlahy. Díky tomu využijete i nejspodnější panel. 

 

 

Kolik šroubovacích lišt potřebuji k instalaci 200 cm panelu Hareo?  

Na 200 cm panel použijte minimálně 4 šroubovací lišty a na 100 cm panel použijte  3 šroubovací lišty. Ke zvýšení nosnosti můžete počet lišt zvýšit. 

 

Do jakých materiálů lze panely Reponio instalovat?  

Do jakékoliv stěny, která panel udrží i se zavěšenými předměty – cihly, beton, dřevo, OSB desky, ytong, tvárnice sádrokarton apod.. 

 

Zvládnu panely snadno řezat?   

Ano, panely snadno přeřežete ruční pilkou na železo nebo i samotným plátkem. S elektrickým nářadím je to ještě jednodušší – kotoučová pila, přímočará pila, úhlová bruska apod. 

 

Lze panely odmontovat a použít jinde?   

Ano. Zejména závěsné řešení Hareo je díky šroubovacím lištám vhodné pro demontáž. 

 

Kolik příslušenství potřebuji k efektivnímu skladování?  

Záleží podle místa využití. Pokud potřebujete pouze věšet nářadí, vystačí si se základními háky a držáky. Jestli ale chcete všechny věci uskladnit perfektně, využijete i další police, boxy, speciální držáky a háky. 

 

Co všechno lze na závěsný systém pověsit?   

Díky příslušenství 80+ háků, držáků, polic a boxů si Reponio poradí se vším, co dovolí nosnost 200 kg/m2. Od titěrných šroubků, přes běžné sportovní vybavení a nářadí přes velmi těžká předměty jako je například stavební řezivo. Inspirujte se možnostmi použití

 

Pasuje do panelů Reponio příslušenství jiných značek?  

Nikoliv. Závěsný systém Reponio zaručuje funkčnost, bezpečnost a životnost pouze s originálním příslušenstvím. 

 

Rychlý kontakt

E-mail: support@reponio.com 

Telefon: + 420 773 183 456